[NUUG kart] Hvilke tjenester og selskaper bruker OpenStreetmap i Norge?

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Fri Feb 8 22:16:53 CET 2013

Den 21:43 8. februar 2013 skrev Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>følgende:

Håpet mitt var å få (og publisere) en oversikt over norske selskaper /
> aktører som bruker OpenStreetmap i dag.  Foreløbig er lista ikke
> spesielt lang:
>
> Kommersielt

Kresendo gjer OSM-arbeid for oss på Vestlandsforsking, og har ein betal-app
(turkompisen), så det er no, ikkje snart.

Norkart lagar kart med utgangspunkt i OSM, sjå godskriving
her<http://www.finn.no/finn/realestate/plots/object?finnkode=39361034&areaId=20709>
.

Lommekjent har visstnok skiløyper frå
OSM<http://blogg.lommekjent.no/2012/03/29/lommekjent-lanserer-skiplanlegger-til-paskeferien/>som
ikkje har blitt godskrive oss, men det er ikkje så godt å finne fram
på
den sida så eg veit ikkje kva som er status.

NTNU brukar OSM <http://www.ime.ntnu.no/beta/tag/openstreetmap/>.

--
Guttorm