[NUUG kart] Kirkebygg

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Wed Jan 2 22:51:24 CET 2013

Den 2. jan. 2013 kl. 22.04 skrev Knut Arne Bjørndal:

> [...]

Dette hadde vert morro å få inn i osm, om ikkje anna så berre for å finne ut kva tettstader som ikkje er kartlagt.

> Både NC og ND er vel problematiske.

Det er ikkje lov å importere data frå kjelder med CC NC eller CC ND lisens. CC BY kan også vere problematiske avhengig av korleis dei krever kjeldehenvisinga.
Den kjeldehenvisinga dei krever gjer at det ikkje er mulig å importere til osm. Men dei skriver heile tida om foto. Det er ikkje sikkert at dei er så restrektive med metadataa til desse bildene, men du må spørre dei.

> Foreslår at du sender en e-post og hører om vi kan få navn, byggeår og posisjon uten bruksbegrensninger.

Støttes.

Det er òg meir informasjon som hadde vert morro, som tilgjenglighet osv.

Det er mange kyrkjer som er lagt inn i osm allereide. Importen må vere ganske manuell, men det er det er har laga josm pluginer til.

Gnonthgol