[NUUG kart] Omstrukturering av skog i Marka

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Mon Jan 7 12:10:42 CET 2013

Jeg mener at det så absolutt er informasjon om hvordan skogen faktisk er.
Det er i alle fall veldig interessant når jeg skal gå en tur.

Men samtidig mener jeg at det er kunstig å skille mellom uberørt skog og
plantet skog i Norge. Så kanskje en klassifisering på hogst er mer
interessant som tilleggsinformasjon?

skogtype=uberørt,tett skog,hogstflate

Espen

http://www.turkompisen.no