[NUUG kart] Bomstasjoner (var Turkartdata i Sørum kommune)

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Sun Jan 13 19:06:52 CET 2013

2013/1/13 Håkon Stordahl <hakon at stordahl.org>

> Nå har jeg klartgjort for opplasting av skiløypene til OSM. Dette blir
> trolig å regne som importering av data, så jeg laget en side på OSM-wikien:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Outdoor_activities_in_S%C3%B8rum_kommune

Eg flytta den til
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:source%3DS%C3%B8rum_kommune slik at
den blir knytt til taggen du merkar dataane med og blir knytt til taggen i
taginfo m.a. Kunne flytta den til Tag:source=Sørum_kommune/outdoor
activities men då er det taggen som burde brukast også, og slikt kan
uansett endrast seinare dersom Sørum kjem med meir data.

--
Guttorm