[NUUG kart] [BLUG] Noe helt annet: Kartlegging av vann! NB! Les denne idag!

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Thu Jan 24 17:13:43 CET 2013

Jeg skjønner ikke poenget. Flyfotoene som er tilgjengelige fra Bing
for Bergen kommune er mye mer detaljerte enn nøyaktigheten til min
Garmin Oregon 550. Fra http://mvexel.dev.openstreetmap.org/bing/ ser
det ut til at hele Bergen kommune og deler av nabokommunene er dekket
av høyoppløselig flyfoto.

Men selvfølgelig: Benytt gjerne sjansen til å ta en tur på isen :-)

Geir Ove