[NUUG kart] JOSM og Java 6

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Jun 7 18:56:53 CEST 2013

Hei dere,
Jeg vil bare bemerke at når JOSM dropper støtte for Java 6 blir det
tilnærmet krise for min del, siden jeg er på Mac OS X og Apple ikke
vedlikeholder sin Java distribusjon etter 1.6 og Oracle ikke har laget
en fullt funksjonell Java 1.7 hvor høyreklikk ctrl+klikk, etc. ikke
synes å virke.

Noen som bruker 1.7 på Mac uten slike problemer?

Apropos OSM-editorer: Noen som vet om det er (planlagt) støtte for
MapCSS eller andre custom stilsett i iD? Egentlig hadde det vært kult,
for da kunne man også brukt den til å lage en vektorbasert
kartløsning?