[NUUG kart] Sentralt Stedsnavnregister

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sun Jun 16 12:15:52 CEST 2013

la. den 15. 06. 2013 klokka 21.57 (+0000) skreiv Thomas Hirsch:

> Jeg synes fortsatt det er i beste fall en misforståelse av lisensen.
>
> Det som er påkrevd er navngivelse *etter god skikk* og *under hensyn
> til det medium og de midler du benytter*, ved å bruke navnet eller
> pseudonymet opphavspersonen angir.
> Den korte teksten "Du skal navngi opphavspersonen og/eller
> lisensgiveren på den måte som disse angir" lyder i sin full form:

CC-lisensen i seg sjølv er uproblematisk (og OpenStreetMap har mykje
CC-lisensiert data), men dessverre synest det som at Kartverket ikkje
synest det er nok, og har lagt til følgjande presisering/innsnevring:

        http://www.statkart.no/Kart/Kartverksted/Lisens/

        Dette betyr at Kartverkets navn skal fremkomme i alle
        sammenhenger hvor produktene eller uttrekk av disse brukes, det
        være seg applikasjoner, webløsninger, trykte produkter,
        illustrasjoner eller annet, på følgende måte:  © Kartverket. Det
        skal også linkes til våre hjemmesider der dette er mulig.

Viss ein viser for eksempel eit kart basert på OSM-data på ei nettside,
på ein mobilapp eller i ei bok, må ein også skriva «© Kartverket» der,
og kan ikkje ha informasjonen på høvesvis ei «Om kartet»-side, eit
«hensyn til det medium og de midler du benytter».

Hadde Kartverket nøgd seg med å seia at krediteringa skal gjerast til
«© Kartverket» (sjølv om det ©-merket er litt rart), eller rett og slett
sagt ingenting, oppfattar eg det som alt hadde vore i orden.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org