[NUUG kart] Håndtering av frigitt kartdata

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Tue Oct 1 21:56:10 CEST 2013

Så konklusjonen sålangt er å importere veier der det mangler. Stier tas kun
inn av lokalkjente. Vann og bekker(og sikkert myr) importeres der det er
mangler eller dårligere data.

All import er kanskje hensiktsmessig å gjøre kommunevis og da med noen
testkommuner i første omgang?

Hva med arealobjekter som skog, jordbruk osv? Bør vi vurdere å kaste ut
Corine-objekter som ikke er endra og heller importere skog fra N50?

Vi trenger vel også å sette opp noe i wiki'en antar jeg slik at vi har
oversikt etterhvert.

Espen