[NUUG kart] Parkeringsplasser Trondheim

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Wed Oct 16 21:48:28 CEST 2013

Hei

2013/10/16 Espen Oldeman Lund <espen at espenpost.com>

> Noen som er kjent i Trondheim som kan legge til access=private på de
> p-plassene som skal ha det?

Nokså kjent (og har lagt inn mye data for Trondheim), men ikke så kjent at
jeg kan avgjøre om en P midt i et boligområde skal ha access=private uten å
inspisere først.

> Det er ganske mange p-plasser i dette området som jeg neppe trur er for
> vanlig bruk:
> http://www.turkompisen.no/#15/63.4078/10.4469/skikart

Det er nok en del som mangler access=private, ja, men hvordan definerer du
"vanlig bruk"?

> Kartet kan brukes som mal siden ingen markerte p-plasser der er satt til
> access=private idag.
>
> Hvis ingen lokalkjente endrer så vurdere jeg sjøl å sette de mest opplagte
> til access=private.

Hvis du begynner å endre på det grunnlaget ("mest opplagte"), anbefaler jeg
deg å legge inn en "note" om at endringen er gjort uten faktisk kunnskap.

> Espen
>
> --
> http://www.turkompisen.no
> http://www.kresendo.no/