[NUUG kart] Parkeringsplasser Trondheim

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Thu Oct 17 10:31:22 CEST 2013

2013/10/17 Geir Ove Myhr <gomyhr at gmail.com>

> Løypa går faktisk ofte enda lenger enn det som er lagt inn:
> under Omkjøringsveien og Brøsetveien langs stien, så vestover og under
> Jonnsvannsvegen og nedover inni grønt-området ned til Dybdahls veg. I
> denne biten går det også en del til fots, så jeg er usikker på hvor
> bra løypene er. Hadde denne delen vært lagt inn, ville du fått med
> ganske mange parkeringsplasser som er langt unna godt skiterreng.

Oppkjørt løype starter ved Jonsvannsvegen når dete r snø til det. Jeg hadde
i sin tid merket den som skiløype fra der. Jeg bodde i Frode Rinnans v. 34
inntil i nå i høst og brukte løypen aktivt. I perioder er det også lagt ut
snø i tunnellene under Brøsetvegen og Omkjøringsvegen. Jeg ser at
ski-merkingen nå er borte i OSM, men skal få fikset det igjen. Ellers er
det vel sjelden det er saklige forhold for skigåing ned dalen til
Dybdahlsvegen, og uansett så blir den aldri kjørt med løypemaskin.

> Geir Ove

Bernt Marius Johnsen
https://sites.google.com/site/qajaqtreff/
"Melius vivit qui remigat"