[NUUG kart] Parkeringsplasser Trondheim

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Thu Oct 17 12:10:29 CEST 2013

Jeg bruker både trailblazed og marked_trail. Dette har vel vært diskutert
noen ganger før hva som er mest hensiktsmessig. Se for øvrig merket sti her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features

Har stussa over at det ikke er noen merka løyper rundt Trondheim. Du mener
at stiene ikke er merka, men er skilta som merka?

Espen

--
http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/