[NUUG kart] Mer frislipp av kartdata

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Fri Sep 27 14:23:27 CEST 2013

Glømte å sette Reply all på denne e-posten som jeg sendte i stad til lista.
Takk Petter!

Jeg kan godt sende en henvendelse som med SSR. Men alle kommentarer jeg har
fått foreløpig av folk fra Kartverket er at dataene kan brukes i OSM.

Får ikke sendt epost før på mandag, så hvis noen er kjappere enn meg så si
ifra.

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/