[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Tue Aug 5 19:29:22 CEST 2014

ty. den 05. 08. 2014 klokka 11.29 (+0200) skreiv Geir Ove Myhr:
> Jeg tror alle er enige om at vi ikke skal bytte ut de vegdataene vi
> har med kartverks-data.

Tja, eg er på ein måte ueinig. Sidan Kartverkets data alltid er mykje
meir nøyaktig enn OSM-data, ser eg ingen grunn til at ikkje kvar
vegstubb i OSM skal bytast ut med tilsvarande i Elveg/Vbase. Ekstra
bonus om me kan få med fartsgrenser og andre ekstradata.

Alt dette sjølvsagt gitt at me forenklar geometrien, at me *byt ut*
vegar slik at geometrien vert bevart, og at me tar ein kjapp sjekk via
satellittfoto at vegane faktisk finst.
Dei truleg ekstremt få feil og manglar me innfører vil vera omtrent
ingenting samanlikna med dei feila og manglane som finst frå før i OSM.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org