[NUUG kart] Tagging av ringveger

Tor torsm.news at gmail.com
Wed Aug 6 00:40:09 CEST 2014

Jeg håper vi kan unngå å bruke relasjoner til dette. Vegnummer er noe som i utgangspunktet er veldig enkelt å tagge, og noe som er enkelt å forstå og dermed bidra med for uerfarne brukere. Relasjoner er alt annet en nybegynnervennlig.

roundtrip=yes innebærer at utgangspunktet og sluttpunktet er det samme, og det er det ikke for ringvegene, iallfall ikke i Oslo.

Tor