[NUUG kart] Tagging av ringveger

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Fri Aug 8 00:05:34 CEST 2014

Dette høres ganske rotete og inkonsistent ut.
Hva med å innføre (og beskrive på norsk og internasjonal/engelsk
OSM-wiki) en egen tag for dette? Noe á la:
ringroad=yes
ringroad:name=Ring 3

En slik løsning vil også fungere for ringveier i land som kaller
ringveiene "Tangenziale" e.l.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863