[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Fri Aug 8 16:36:48 CEST 2014

fr. den 08. 08. 2014 klokka 16.15 (+0200) skreiv Tor:
> der
> verta
>
> Her står det at vi _ikke_ skal kopiere adressene til noder:
> <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features#Addresses>
> Trur det har vært diskutert her på lista.

OK. Før har eg alltid putta adresser på bygningar. Synest det har vore
meir praktisk, då alt er samla. Viss ein for eksempel søker etter ein
butikk, får ein automatisk opp postadressa også (eks. Rema 1000 har
adressa Storgata 32). Og søker ein på ei adresse, vert for eksempel på
osm.org bygningen markert med annan farge på kartet. Og vel ein
navigering til ei adresse, vert ein ført til «entrance=main» på
bygningen, og ikkje for eksempel til baksida av bygningen (slik fungerer
iallfall min Garmin).

Men då skal me altså heller *fjerna* adresser frå bygningar og heller
putta dei på eigne adressenodar?

Og denne forstår eg ikkje:

  Organisations, offices etc have a separate node inside the
  boulding outline. You may _copy_ the addr: tags from the
  addr node, but never merge them.

Forstår ikkje heilt kva som er meint, men det har noko med at ein kan
kopiera adresser til fleire objekt. Det vil jo føra til
duplikatadresser, noko som er *veldig* upraktisk, for eksempel ved søk
(eks. du vel «Storgata 32» i navigasjons-
programmet, og får spørsmålet «Meiner du Storgata 32, Storgata 32 eller
Storgata 32?», der alle vala fører til punkt som ligg nokre meter frå
kvarandre.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/