[NUUG kart] Rare tags i wetlands og paths

magnunor magnunor at gmail.com
Sat Aug 9 09:32:34 CEST 2014

En halv-automatisert prosess er nok det beste på dette stadiet ja, siden
en del av endringene til visa-import har blitt endret av andre i ettertid.

Hadde det følgende vært mulig?

- Slette alle objekter som ble lagd av visa-import, og som ikke har
blitt endret av andre i ettertid
- Fjerne "rare" (DATAFANGST, KURVE, KVALITET, MEDIUM, OBJTYPE,
OPPDATERIN) tags fra alle objekter
- Legge til en "fixme" på de som har blitt modifisert av andre, med
f.eks. teksten "This object was the result of a failed import, please
verify ... "
-- Dette for at eventuelle editors som finner objektene når de mapper
skjønner hvorfor de er der
- Gå manuelt igjennom de objektene som har blitt endret, for å sjekke at
de ser greie ut

Etter det har blitt gjort så kunne man prøve å importere wetlands og
sånn på en litt mer ordnet måte.

Magnus