[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Aug 11 22:06:15 CEST 2014

fr. den 08. 08. 2014 klokka 23.02 (+0200) skreiv Tor:

> Det er mulig det ble håndtert manuelt for de kommunene det gjelder.

Det vart det ikkje, iallfall ikkje for alle. No finn me i
https://www.openstreetmap.org/node/2889862250
og «Áv??iluodda 22» https://www.openstreetmap.org/node/2889862910

> Burde i alle fall vært overkommelig om vedkommende var oppmerksom på
> det.

Ja. Derfor eg skreiv det om kvalitetskontroll på wikien. :)
Men det er heller ikkje heilt openbare problem. Namna som
inneheld ?-teikn frå Kartverket sine filer var rimeleg openbare, men det
var også nokre bytesekvensar som svarte
til teikn som *ikkje* eksisterte i teiknkodinga (men
det ser ut til at desse også vart konverterte til ?-teikn).
Ein siste variant var bytesekvensar som svarte til reelle teikn, men det
var andre teikn som faktisk var meint (sidan teiknkodingsdeklarasjon i
alle filene var feil).

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/