[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Tor torsm.news at gmail.com
Mon Aug 11 23:02:56 CEST 2014

11. aug. 2014 kl. 21:52 skrev Karl Ove Hufthammer <karl at huftis.org>:

> I tillegg er vel eigentleg nytteverdien til contact:* heller tvilsam. I
> teorien kan infoen brukast om du for eksempel vil senda brev til ein
> aktuell Rema-butikk. I praksis vil du ikkje det (og dei vel gjerne også
> postboks, ikkje vanleg gateadresse for post). Nytten av contact:* som
> geografisk informasjon er minimal, då me jo alltid den faktisk
> posisjonen til alle objekta i OSM!

Det er dessuten foreslått å gjøre contact: “deprecated”:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Key:contact

> Nytten av addr:* er derimot stor. Viss du skal til Storgata 27, tastar
> du det inn på GPS-en, og vert vist veg.
>
> Så eg foreslår at me heller gjer det slik:
>
> Fjernar alle addr:*-taggar (kanskje utanom addr:housename,
> men dette bør vel gjerne vera name i staden for, då me ikkje brukar
> husnamn i offisielle adresser i Noreg, så vidt eg veit).

Foreslår at vi bytter ut addr:housename med name.

> Ein liten ting til: Ser det er eit *absolutt* krav at me skal bruka
> eigne importkontoar, ikkje vanlege brukarkontoar, sjølv om me er mange
> som importerer. Foreslår at me standardiserer på kontoar med namn
> brukarnamn.

Leste en eller annen plass på wikien at anbefaling for personlige
importkontoer er brukernavn_import. Det har den fordelen at man kan
bruke en og samme konto til alle importer man gjør. Det er visst bare
mulig å registrere én OSM-konto per e-postadresse, så det vil fort bli
slitsom om man skal opprette en ekstra konto for hver import.

--
Tor