[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Tue Aug 12 21:07:31 CEST 2014

må. den 11. 08. 2014 klokka 22.55 (+0200) skreiv Vegar Storvann:
> Det var jeg som importerte kommunene i Finnmark. Ser dessverre ut som
> jeg var litt slurvete med kvalitetssjekken. De fleste samiske
> veinavnene
> hadde bare á som spesialtegn (f.eks. Gironvárri) og da regnet jeg med
> at
> andre tegn også gikk greit.
>
> Det er to kommuner med samiske gatenavn, Kautokeino og Karasjok.
> Importen ble gjort kommunevis, så jeg kan jeg enten reverte
> changesettene for de to kommunene, eller så kan jeg slette alle
> adresser
> [...]

Trur det siste vil vera best. Eller, det som vil vera endå betre, er om
du kan retta ?-teikna til det det eigentleg skal vera, ved å sjå på
nærliggande gatenamn (som gjerne *er* rett i OSM). Då blir OSM meir
korrekt enn andre norske karttenester her. :)

Det er berre 19 unike gateadresser (fordelt på mange fleire nodar), så
det bør vera ei overkommeleg oppgåve. I JOSM kan du enkelt endra verdiar
til mange nodar på éin gong. Bruk søkefunksjonen i JOSM til å søka etter
kvart av desse namna:

Áv??iluodda
Gárgo?
Gartnetva??a