[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Aug 13 12:56:58 CEST 2014

Det er en stor fordel om man har adresser på alle noder. Om man søker opp et firma eller en butikk får man da opp adressen og ikke bare plasseringen på kartet. Det gjelder både for GPS og webbaserte løsninger. Og det er det som er vanlig på kart stort sett, selv om det ikke alltid er noen god grunn.

-Sverre