[NUUG kart] Spørsmål om punkt vs område og søk

Philip Gabrielsen philip at digno.no
Mon Aug 18 10:30:29 CEST 2014

Hei

Jeg ser endel butikker er enten navngitt 2 ganger, med både omriss av butikken (område) og ett punkt med navnet, eller bare ett punkt med navnet. I mitt rare hode burde det være nok med navn på området, men jeg ser samtidig at da kan jeg ikke søke etter det hverken i BaseCamp eller på Garmin GPS enhenter. Er dette noe med eksporten/opprettelsen av kart for GPS (frikart.no/Sverre), eller er det vi som gjør noe galt?

Mvh
Philip Gabrielsen (Flumsen)