[NUUG kart] Spørsmål om punkt vs område og søk

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Aug 19 09:45:45 CEST 2014

Det genereres adresser og POIs i Garmin-kartene for både polygoner og punkter. Så søk både på adresser og butikker, restauranter, osv, er mulig. Jeg har testet og det fungerer. Pass bare på at man har valgt rett land. Den må stå på Norway og ikke Norge. Ellers har jeg ingen god ide om hvorfor noen opplever at dette ikke fungerer.