[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Aug 19 10:18:43 CEST 2014

Jeg synes dette ser bra ut. Det eneste jeg er litt redd for er at man i ryddeprosessen fjerner data som ikke ligger i Elveg. Gjøres det noe sjekk slik at de adressene som fjernes ligger i Elveg? Og så antar jeg at det som er importert av adresser fra SSR ikke slettes? Der er det jo gjort en stor og fin jobb.