[NUUG kart] Spørsmål om punkt vs område og søk

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Aug 22 10:41:23 CEST 2014

Det synes jeg høres rart ut. Jeg har testet adressesøk på mange GPS-modeller, og det ser ut til å fungere bra. Det eneste som man må passe på er å velge rett land, og det skal stå på Norway. Jeg har ikke funnet ut hvordan jeg får satt land til både Norge og Norway på et og samme kart. Har forresten ikke brukt så mye tid på det heller da.

-Sverre