[NUUG kart] Spørsmål om punkt vs område og søk

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Aug 22 11:30:43 CEST 2014

Jeg bruker ikke regioner på kartene, så det kommer nok ikke opp. Og location-autofill er satt som du nevner. Det har forresten en ulempe, man må være forsiktig med å angi sted for søk. Søk på hele landet er best. Angir du f.eks. sted til Oslo, så fungerer ikke det fordi den anser deg å være på Majorstua f.eks. for det er nærmeste stedsnavn. Det skal ikke være lett :-)

Jeg skal forresten teste litt mer siden flere har problemer. Sist jeg testet var når opsjonen for søk på husnummer kom for en tid tilbake.

-Sverre