[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Fri Aug 22 17:06:14 CEST 2014

fr. den 22. 08. 2014 klokka 10.40 (+0200) skreiv Helge Olav Helgesen:
> Noen praktiske problemer her. Laster ikke XSLT hele dokumentet i minne
> for prosessering?

Både ja og nei. Det er opp til XSLT-prosessoren. Iallfall éin eg kjenner
(Saxon) har to modusar, der den eine er laga for store filer.

> XML fila for Norge alene er i dag på over 4GB.

Ja, tanken var at ein skulle bruka på XSLT-fila på eit *utdrag*, på det
området ein skulle importera. På den
kommunen ein skal importera sjekkar ein altså om det er nokre adresser
som berre finst i OSM og ikkje i Elveg, og vice versa.

Tidseksempel: For Bergen kommune tar det (hos meg) cirka 1 sekund å
henta ut adressene, og det bør vera akseptabelt.

> Videre så skiller ikke denne fila på en POI (f. eks. en butikk med en
> adresse) og selve punktet som beskriver adressen på bygget. Jeg vil
> anta at disse to må holdes adskilt. Eller???

Strengt tatt kunne dei vore like, altså at ein node kan innehalda både
adresseinfo og andre ting (viss eg forstod deg rett). Men det er kanskje
greiast at alle adressenodar berre er reine adressenodar?

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org