[NUUG kart] Stikonferanse Fornebu 17-18.mars

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Dec 10 12:03:43 CET 2014

Jeg har som tidligere nevnt mulighet til å stille, men synes det er drøyt å betale 2100 kroner selv. Etter at jeg spurte om å få det dekket av nuug ble det opprettet en forespørsel som nå er på vei rundt til de som sitter i styret. Flere har stemt ja, så hvis det blir det endelige svaret så stiller jeg gjerne. Om noen andre eventuelt har lyst så er det bare å si ifra. Det viktigste er bare at noen stiller.