[NUUG kart] Kartverket som kilde

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Thu Jun 12 12:27:35 CEST 2014

Jeg synes vel kanskje at det er litt mange kategorier å putte inn i
place=locality. Hvis det legges inn der er det lite sannsynlig at det blir
gjort noe med det seinere når nye passende tagger dukker opp.

Da synes jeg det er bedre å la være å importere de stedsnavnen som ikke har
en OSM tag match. Så får det heller importeres seinere når vi finner
passende tagger.

Espen