[NUUG kart] DEM i frikart.no

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu May 1 19:42:17 CEST 2014

Hei

Jeg har det ganske høyt på todo-listen så det kommer, uten at jeg tør love når.

Om dere på fjellforum ønsker å bidra så ønsker jeg heller at dere skal bidra med data inn i Openstreetmap. Stier, skiløyper, kvistede fjelløyper, osv. Det er fremdeles mange steder det mangler mye og jeg er sikker på at mange av dere sitter på verdifulle GPS-spor som kan benyttes.  Om noen av dere har god erfaring med å bidra til openstreetmap så trenger vi også flere folk som kan hjelpe til med import av data fra Kartverkets N50-datasett.

Forøvrig så drives frikart.no av meg som et privatprosjekt og ikke av openstreetmapmiljøet i fellesskap så rett kontaktpunkt er egentlig sverre at frikart.no, selv om du treffer meg her også.