[NUUG kart] Fra Facebook, karverket angående database over fjelltopper.

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Fri May 2 09:38:10 CEST 2014

Jo, men informasjon om høyden mangler.
Dessuten er det mange forskjellige standarder for fjelltoppene, slik at
de forekommer opptil 4 ganger pga forskjellig målemåte og datasett. Da
er det etter mitt syn vanskelig å vite hvilke som er den korrekte og
skal benyttes ved import.
Det hadde selvsagt muligens gått an å skrive ett script/program som
henter høydeinformasjon i fra faktaark databasen og legger til denne i
det som skal lastes opp.

Det blir uansett mye jobb å slå isammen alle nodene med forskjellige
datasett til ett felles punkt.

- --
Håken Hveem
Welhavensgate 11A