[NUUG kart] Parkeringsplasser Trondheim

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Mon May 12 14:01:08 CEST 2014

For min del med Turkompisen så er mye av problemet løst ved at jeg nå
tegner p-plasser med hiking=yes med blått ikon og andre p-plasser med en
enkel svart P.

Forøvrig er det vel bare å fylle inn med aktuelle tagger hvis du ser noe
som ser feil ut. For butikk er vel access=customers et godt forslag.

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen