[NUUG kart] Import af søer fra Kartverket

"Jakob Toftkær" jakob at toftkaer.dk
Wed May 21 09:29:02 CEST 2014

Jeg er grundlæggende enig at man burde importere et landsdækkende dataset
men jeg er realistisk omkring mine egne evner og ønsker derfor at gøre det
simpelt. Men plan var at benytte JOSMs validator til at fortælle mig om der
i forvejen var et "area" på stedet for søerne. Hvis der var et overlap
ville jeg slette den relevante sø fra Kartverket dataene. Dette burde kunne
gøres manuelt for et begrænset område(selv en kommune med 6000 søer) men
ikke for et helt land.

Hvis det er noget som kan gøres automatisk og i nær fremtid så er der helt
sikkert mere kvalificerede folk derude end mig :-) og der er ingen grund
til at arbejde videre med projektet.

/Jakob