[NUUG kart] Import af søer fra Kartverket

Arne Østensen aostens at gmail.com
Thu May 22 09:00:33 CEST 2014

Flott Jakob! Tydelig at Forsand har fått mange nye blå flekker.
Jeg ser på området rundt Vikastakken
(http://www.openstreetmap.org/#map=14/58.9247/6.1446). Her er det noen
vann med navn og noen uten. Hvis jeg zoomer fra 300 meter til 200 meter
forsvinner noen vann mens andre blir.
Har du noen forklaring på dette?

Arne

Arne Østensen