[NUUG kart] Automatisk oppdatert status for adressenodeimport

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Thu Sep 25 00:05:12 CEST 2014

Ruben
Stilig!

Lag gjerne en sum per fylke :)
Det er lett å se hvilke kommuner i Rogaland som jobber hardt med å
gjennomføre adresseprosjektet!

En liten miss jeg har funnet til nå, som også Gustav påpekte:
I 1103 Stavanger: "Vilhelm Bjerknesī gate"
Altså problemer med genitiv apostrof evt. tegnsett...
Kanskje en ide å lage en rapport på alle gatenavn som ikke kun inneholder
bokstaver og mellomrom?

-gorm

Gorm E. Johnsen