[NUUG kart] Sletta objekter

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Mon Feb 16 13:53:24 CET 2015

Vi har jo allerede en del verktøy av forskjellig slag:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Quality_assurance

Ellers har det nylig dukket opp støtte for å laste ned sletta ting fra
api-et.
Men det er vel ikke 'offisielt' eller brukbart ennå:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/josm-dev/2014-October/007102.html

-gorm

Gorm E. Johnsen

>>> http://www.kresendo.no/