[NUUG kart] Sletta objekter

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Tue Feb 17 13:40:18 CET 2015

Erfaringsmessig skal det mye til. For en stund siden hadde vi en kar som
laget falske busslinjer og T-banering om Nesodden. Hans konto ble sperret,
han laget en ny bruker "Adolf Hitler" og fortsatte. Senere fortsatte han
med det samme i London.

Åpne data prosjekter kan ikke og skal ikke toppstyres: Det beste er egnede
mekanismer for å følge edits og diskutere med bidragsytere. Her har
OpenStreetMap etter min mening en stor svakhet, fordi man ikke har greid å
lage noe som passer til geodata.