[NUUG kart] Kunnskapsløshetsvandalisme

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Sat Jan 31 00:23:59 CET 2015

Blir nok berre meir og meir av dette jo fleire som bidreg til OSM.

Burde nesten vore verifisering for nye slik at ein slepp slikt.

Mest vanlege eg har vore borti er folk som brukar Bing. Bing er veldig 50/50 her i landet.
Ein del plassar der folk har øydelagt store områder som var godt kartlagt med gps og andre data.
Nesten så ei burde blokkere Bing for brukarar som ikkje har ein viss mengde gode endringar.
Er spesielt mange iD og Potlatch brukarar som lagar trøbbel med Bing traces.