[NUUG kart] Størrelse på skogsrelasjoner

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Sat Jan 31 18:57:15 CET 2015

Problemet er at eit polygon ikkje kan ha meir enn 2000 punkt. Eg måtte dele opp til fleire slike "ruter" frå N50 i to delar for at det ikkje skulle bli for mange punkt.
Så det å slå saman ruter blir nok ikkje lett. Går vel kanskje der heile sida av ei rute består av meir skog. Eg har ikkje vore borti så store skogområder endå.
Alle rutene der eg har arbeidd har grensa til høgfjellet så det å slå saman vil ikkje gå då det vert over 2000 punkt.

Eg vil meine at det er enklare å arbeide med mindre relasjonar. Enklare å halde oversikt.

Gazer75