[NUUG kart] Import av Elveg-data: Veien videre

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Jun 8 09:54:55 CEST 2015

Jeg synes ikke det er noe poeng i å slå sammen veier. Eneste unntak må
være en rett vei som er delt opp uten kryss, hvor alle osm-tagger er
like.

Det spiller svært liten rolle hvordan de er delt opp. Jeg synes generelt
at det er fornuftig at hver vei går fra kryss til kryss.

For navigering på GPS (i allefall med Garmin) så spiller dette heller
ingen rolle. Det er i all hovedsak vinkelen i alle kryss som avgjør hva
GPSen forteller deg.

-Sverre