[NUUG kart] Tagging av gang- og sykkelveg

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Tue Jun 30 17:14:49 CEST 2015

Ingen kart eller navigasjons apps eg har funne som støttar dette. Dei reknar path som ein sti og difor ikkje som ein sykkel-/gangveg.
Vegar som er merka med 522 Gang- og sykkelveg bør nok taggast med highway=cycleway + foot=yes. segregated=yes om den er av det moderne slaget med delte felt.
For vegar der køyring til og frå eigedom er tillate så må ein også legge til motor_vehicle=destination for den delen.
Dersom vegen ikkje er skilta spesifikt så kan ein bruke omvendt med highway=footway og bicycle=yes.