[NUUG kart] Elveg og highway=trunk

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Tue Jun 30 17:34:30 CEST 2015

I dag så er alle riks- og europavegar "trunk". Kvifor det er slik veit eg ikkje då dette var på plass før eg starta med OSM.
Motortrafikkveg (før motorveg kl. B) vert i dag merka med motorroad=yes i tillegg. Ein del kart brukar dette til å gi vegen ei blå ytre linje.
Vegklasse har i dag ikkje så mykje med kven som kan bruke vegen, bortsett frå motorveg. Her må ein bruke foot=yes/no osv.

På motortrafikkveg (motorroad=yes) så er det ikkje lov med gåande og syklande samt moped. Traktor som kan køyre i minst 40km/t har faktisk lov til å bruke vegen så lenge det ikkje er skilta med forbod.

Rundt om i vest Europa ser det ut til at dei fleste land brukar "trunk" kun på vegar som vi her i Norge ville skilta med 503 Motortrafikkveg.

Eg ville foreslått å nedgradere alle vegar i Norge slik at kun vegar som er Motortrafikkveg vart "trunk".
Det ville bety at alle dagens trunk som ikkje er motortrafikkveg ville bli "primary", alle dagens primary > secondary og alle secondary > tertiary.
Men reknar ikkje med at mange vil vere einig i dette :)