[NUUG kart] Hva med et forum for "OSM Norge"?

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Thu Mar 19 09:27:36 CET 2015

Espen, tenker du da på den tekniske kvaliteten? i så fall, hvilke konkrete
ting ser du for deg kan bli problematiske? Og hva mener du med vedlikehold
- moderasjon? Det finnes vel en eller to her som kan være moderator, det
blir neppe skrekkelig mye å moderere uansett. Hvis du med vedlikehold
tenker på rent teknisk, så er det sannsynligvis ikke så mye vedlikehold på
et webhotell (noe mer om man har en egen server eller VPS, så klart).

Setter pris på søkingen du nevner, men man må likevel se meldinger
individuelt.