[NUUG kart] Import av veier fra Elveg: Samle trådene og veien framover

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Sat Mar 21 15:08:52 CET 2015

Jeg ser på veidata som noe av det viktigste med OSM, og ønsker å få fart i
importering av veidata fra Kartverket (Elveg). Har derfor laget en tråd på
det norske forumet hvor jeg (med en viss bravur ikke helt forbeholdt
grønnskollinger som meg) samler trådene og ser framover. Tråden er her:

http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=30496

Gjør oppmerksom på at jeg ønsker diskusjon, ikke å skjære gjennom og kjøre
over.

Minner om at du logger inn på forumet med OSM-brukeren din, og at du kan
abonnere både på det norske underforumet i sin helhet og på de trådene du
ønsker for å få e-post med nye innlegg (du kan til og med få tilsendt
teksten i innlegg som postes ved å hake av for det under Profile -->
Privacy).

Tips: Du kan merke vilkårlig tekst i et innlegg og trykke på "Quick Quote"
under innlegget for å sette inn sitat i tekstboksen nederst.

 - Christer