[NUUG kart] Forslag om tagging av returpunkt

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Tue Feb 2 19:41:21 CET 2016

Helt enig i at den enkle varianten er eneste fornuftige.

Men for å være kverulant, bøker skal i restavfall:
"Innbundne bøker kildesorteres som restavfall. Hvis du fjerner permen,
kan Innbundne bøker kildesorteres som restavfall. Hvis du fjerner permen,
kan innmaten sorteres som papir.” sortere.no

Så vi trenger recycling:books:paperback og recycling:books:hardback ;)

Lindseth: legger du til det enkle forslaget ditt på: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features ?
--
Øystein Bjørndal