[NUUG kart] Vinterparkering

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Tue Feb 23 17:42:59 CET 2016

Fant dere noen løsning på dette?

Vi har flere slike p-plasser i Trondheim, blant annet ei svær myr ved
Haukvatnet skianlegg som kun brøytes på vinteren, typisk første gang i
forbindelse med et skirenn og deretter resten av skisesongen.
Jeg er usikker på hvordan denne bør tagges, og jeg ble ikke så mye
klokere av å lese deres diskusjon... :)

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863