[NUUG kart] Vinterparkering

Peter Bremer peter.bremer at gmail.com
Mon Feb 29 15:14:26 CET 2016

Hvorfor ikke bruke opening_hours? Den er bred akseptert, med støtte i flere
applikasjoner.

Hvis det virkelig ikke skal renderes (for eksempel fordi området har annet
bruk resten av året) er mitt foreslag amenity:winter = parking /
amenity:Dec-Feb = parking (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Date_namespace).
Jeg ville unngå bruk av "snow", "frozen", osv fordi det er lite sannsynlig
at disse vil bli støttet av programvare. Bedre å bruke note=* for mer
detaljert info.