[NUUG kart] QuickLook plugin for GPX filer

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Fri Nov 25 11:40:33 CET 2016

Kult, bare en kjapp kommentar. Min ‘export’ i xcode var grået ut, så jeg trykket ‘build’ også høyreklikket jeg 'quicklook-gpx.qlgenerator’ og ‘show in finder’. Men jeg har ikke brukt xcode på årevis, så jeg gjorde sikkert noe galt.

Min macbook pro skifter til den diskret GPUen når jeg bruke quick-looken på en gpx fil, noe som er litt irriterende, men ellers fungerer det utmerket.
--
Øystein Bjørndal