[NUUG kart] Tips og råd til OSM-prosjektoppgave

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Fri Sep 2 17:57:49 CEST 2016

Hei,

Høyres ut som ei kjempe ide å lage oppgåve om OSM

1. Så langt eg veit om så har vi kun sosi2osm og for å konvertere. Problemet her er at det kun fungere i linux.

Heldig vis så har fleire som har linux kunnskapar lagt ut ferdig konverterte sett med data som vi kan bruke til import.

Det er også nokon som har laga python scripts for å automatisere litt av arbeidet etter konvertering.

3. Full automatikk er ikkje råd å få til trur eg. Er for mykje eksisterande data som må flettast inn manuelt.

Så langt eg veit er vel alle opne data i SOSI format som kan konverterast med sosi2osm.

Er nok andre som har meir kunnskap om dette enn meg.

Meiner alt som har med import av Kartverket sine data ligg i wikien her:
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Kartverket_import>

No:Kartverket import - OpenStreetMap Wiki<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Kartverket_import>
wiki.openstreetmap.org
Lisens og kreditering. Kartverkets gratisprodukter lisensieres etter CC BY 4.0: . Kartverket har i e-post av 18. august 2014 bekreftet at datasettene som er gjort ...

mvh

Jan T