[NUUG kart] Winter is coming - En veileder for skiløyper

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Sun Dec 3 08:49:27 CET 2017

Etter å ha lagt inn mange skiløyper i fjor innser jeg at det må en større
dugnad til for å få en mer komplett samling av norske langrennsløyper.

Inspirert av tilsvarende side for stisykling, har jeg laget en veileder for
hvordan man kan jobbe med skiløyper i OSM:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Veileder_skiløyper

Siden er tiltenkt de som ikke har jobbet så mye med slikt i OSM ennå, så
bare de viktigste features er med. Kom gjerne med innspill.

Vi er ikke så langt unna å ha Norges mest komplette og nøyaktige samling av
skiløyper nå.